Zapiekanka z bakłażanem i ziemniakami - przepis

Zapiekanka z bakłażanem

Zapiekanka z bakłażanem to nieco zdrowsza wersja tradycyjnej, włoskiej Parmigiany di melanzane. Nieco odchudzona, w wersji fit, ale nadal pełna smaku! Przepis ten to bardzo dobra propozycja na obiad czy kolację. Wypróbuj ten przepis i daj mi znać czy Ci smakowało.

Zielony koktajl z jarmużem - fit przepis

Zielony koktajl z jarmużem

Dzisiaj zapraszam Cię na zielony koktajl z jarmużem. Jest on szybki w przygotowaniu i może stanowić łatwe i smaczne rozwiązanie na zdrowy posiłek, gdy nie masz czasu lub ochoty na gotowanie. W dni upalne, z dodatkiem lodu to także wspaniały sposób na ochłodę. Tak więc, zapraszam do degustacji!

Sałatka z awokado i domowymi nachosami (przepis)

Sałatka z awokado i domowymi nachosami

Szybka i kolorowa sałatka z awokado i domowymi nachosami. To idealne rozwiązanie na lunch, obiad lub kolację. Mam nadzieję, że danie to przypadnie Ci do gustu nie tylko dlatego, że jest zdrowe, ale także smaczne!

Kokosowe curry z batatami (przepis)

Kokosowe curry z batatami

Curry z batami to danie smaczne i aromatyczne. Dzięki obecności sporej porcji warzyw stanowi źródło wielu cennych składników odżywczych np. naturalnych przeciwutleniaczy. A z kolei dodatek brązowego ryżu zapewnia sytość na długie godziny! Znajdziesz także tu roślinne źródło białka - ciecierzycę!

Faszerowane awokado (przepis)

Faszerowane awokado

Jeśli potrzebujesz nieco urozmaicenia w swojej kuchni to właśnie faszerowane awokado może być odpowiedzią na twoje potrzeby! Przygotowane ze zdrowych i wartościowych składników zapewni Ci nie tylko doznania smakowe, ale także pomoże w przestrzeganiu zdrowej i prawidłowo zbilansowanej diety!

Sałatka z figą i serem pleśniowym

Sałatka z figą i serem pleśniowym

Zapraszam Cię na szybką i smaczną sałatkę z figami! Przepis jest w dwóch wersjach do wyboru: nieco zdrowszej i mniej kalorycznej, czyli z serem mozzarella, a także w drugiej wersji - z serem camembert - także lekka i sycąca, dla smakoszy!

Pełnoziarniste placuszki z warzywami - przepis

Pełnoziarniste placuszki z tego co zostało!

Proste danie z niczego - zrobisz je w 20 minut, a możesz zjeść na obiad, kolację, podwieczorek czy śniadanie! Wszystko zależy od tego jakie dodatki wybierzesz! Danie w duchu eco i vegan, więc nie tylko smaczne, ale i modne!

Buddha Bowl (przepis)

Buddha bowl – roślinny bowl „oczyszczający”

Duża porcja świeżych i soczystych warzyw podana wraz z aromatycznymi i rozgrzewajacymi ziołami. Danie jest wegańskie i może być także bezglutenowe.

Makaron z łososiem w sosie pomidorowym (przepis)

Sana cucina italiana, czyli makaron z łososiem w sosie pomidorowym

Proste i szybkie danie z kuchni włoskiej na obiad lub kolację. Jest to zdrowe rozwiązanie, nie tylko dla tych, którzy są wiecznie na diecie! Danie to dostarcza dużej ilości białka, węglowodanów złożonych i błonnika pokarmowego. Sprzyja zatem utrzymaniu szczupłej i zgrabnej sylwetki. A obecne tu także zdrowe nienasycone kwasy tłuszczowe i czosnek świetnie wspomogą odporność.

Wegańskie kulki mango - kokos (przepis)

Wegańskie kulki mango – kokos

Szybkie i proste rozwiązanie na domowe, zdrowe słodycze. W końcu każdy z nas, nieważne czy #wiecznienadiecie, czy nie, ma od czasu do czasu ochotę na małe "co nieco"! Tak więc, dzisiaj smaki lata, czyli kokos i mango wraz z masłem orzechowym. Przepis jest wegański, bez cukru i pszenicy. Wybierając płatki owsiane ze specjalnym certyfikatem sprawisz, że będą także bezglutenowe. Smacznego!