Body building 101 tworzenie rutynowych treningu

Body Building 101: Tworzenie Rutynowych Treningu

Budowanie mięśni jest trochę trudno dostać się do Jeśli nie wiesz, gdzie zacząć. Ten artykuł pomoże Ci dowiedzieć się, jak dostać się do budowania mięśni. Jeśli jesteś gotowy, aby rozpocząć wprowadzanie na niektórych mięśni, postępuj zgodnie z artykułem poniżej i dostać się na drodze do budowania mięśni dziś!

Niezależnie od tego, jak częste lub intensywne sesje treningowe są, jeśli nie jedzą wystarczająco, Twoje ciało nie będzie miał wystarczającej ilości białek do budowania mięśni. Dlatego bardzo ważne jest częste spożywanie posiłków. Należy starać się spożywać co najmniej 20 gramów białka co trzy godziny. Ponadto, ważne jest, aby jeść często, a nie jeść duże porcje.

Jedz dużo białka. Jest to dobrze znany fakt, że więcej białka Twoje ciało może przechowywać, więcej mięśni można zbudować. Spróbuj mieć co najmniej jeden gram białka potrzebne do każdego funta, że ważą. Na przykład, 150 Funt Kobieta powinna próbować jeść około 150 gramów, mięso i inne białko, każdego dnia.

Jeśli pracujesz w kierunku "łączenia się" mięśnie, nie rób cardio dla więcej niż 90 minut na trening. Zbyt dużo cardio może spowodować, że organizm do postaci "chudego tkanki mięśniowej" zamiast luzem, że pragnienie. Cardio jest bardzo ważne, ale umieścić limit na to dla najlepszych rezultatów.

Krótkotrwałe stosowanie suplementów kreatyny może pomóc budować mięśnie z minimalnym ryzykiem. Kreatyna odgrywa ważną rolę w organizmie, ponieważ jest zobowiązana do wytwarzania ATP, podstawową i istotną formą energii. Organizm nie może funkcjonować bez ATP, i brak kreatyny może powodować problemy z mięśniami. Posiadanie wyższego poziomu kreatyny pozwoli Ci trenować intensywniej i przez dłuższy okres czasu.

Twoje mięśnie potrzebują pewnych rzeczy w celu wzrostu i węglowodany są jedną z tych rzeczy. Twoje ciało potrzebuje węglowodanów do tworzenia energii i pozwalają mięśnie do pracy, jak chcesz je. Podczas wykonywania intensywne treningi, ważne jest, aby jeść między 2-3 gramów węglowodanów za każdy kilogram wagi można nosić, każdy i każdego dnia.

Dla szybkiego budowania mięśni, trzeba wcisnąć mięśnie rosnąć. Wierzcie lub nie, jeśli nie naciskać mięśnie, aby zwiększyć rozmiar, nie będzie. Stosując zasadę przeciążenia, można popchnąć mięśnie do wzrostu szybciej. Jeśli nie jesteś zaznajomiony z zasadą przeciążenia, oznacza to, że musisz poćczyć ciężary, które są większe niż twoje mięśnie mogą wygodnie obsługiwać.

Upewnij się, że wybrać najlepszą wagę dla siebie podczas wykonywania ćwiczeń podnoszenia. Badania dowiodły, że robi sześć do dwunastu powtórzeń na około 70 do 80 procent maksimum dla jednego rep, daje najlepsze połączenie zarówno objętość i obciążenie. Może to stymulować dodatkowy wzrost mięśni.

Jeśli chcesz skoncentrować się na budowaniu mięśni, to musisz uświadomić sobie, że to, co jesz do pomocy w rozwoju mięśni jest prawie tak samo ważne jak trenujesz te same mięśnie. Jeśli brakuje diety, to może być po prostu sabotowanie, co można osiągnąć w treningu mięśniowego.

Naucz się jeść prawo żywności do budowania mięśni. Wiedząc, które żywności do jedzenia i nie jeść, gdy próbuje spakować na mięśnie może zaoszczędzić sporo czasu w wysiłkach. Jeśli masz odpowiednie odżywianie, powinieneś mieć żadnych problemów zyskuje znaczną ilość mięśni.

Jeśli zdecydowałeś się pracować na budowanie masy mięśniowej, najpierw porozmawiać z lekarzem. Podczas pracy może poprawić niemal każdy rodzaj ciała, istnieje kilka warunków, które wymagają, aby uniknąć pewnych rodzajów ćwiczeń. Większość z nich są związane z chorobami serca i podnoszenia ciężkich.

Znając najlepsze podstawowe ćwiczenia dla budowania mięśni daje szybkie wyniki śledzenia. Pamiętaj, aby uwzględnić przysiady, martwe windy i prasy stołowe, aby zmaksymalizować wykorzystanie czasu i energii. Są to trzy końcówki mięśni budowniczych, które wzmocnią i zbudować mięśnie. Włączenie ich do regularnego rutynowych i zwiększyć liczbę powtórzeń zrobić w bezpiecznych odstępach.

Push się ciężko podczas pracy, do punktu, w którym czujesz się jak nie można podnieść jeszcze jeden funt. Chcesz zawsze dawać maksymalny wysiłek, jeśli chcesz zobaczyć wypłatę. Ciężka praca będzie równa wynikom, którego szukasz.

Mieć rozsądne i realistyczne oczekiwania dla siebie. Najlepsze twarde ciała są wynikiem dużo czasu i wysiłku, więc nie oczekuj, że po tygodniu lub dwóch treningach będziesz wyglądać jak mistrz świata w budowaniu ciała. Mieć solidny i zdrowy plan i poświęcić się do niego przez pewien okres czasu. Zobaczysz wyniki i robi to w zdrowy i obliczony sposób będzie znacznie zdrowsze dla Ciebie.

Nie wszystkie suplementy są równe, jeśli chodzi o pomaga budować mięśnie, których potrzebujesz. Staraj się unikać jakichkolwiek suplementów, które mają cięższe substancje. Większość specjalistów zaleca używanie nic silniejszy niż podstawowe białko serwatkowe, tak, że nie powodują żadnych nieprzyjemnych skutków ubocznych do własnego ciała.

Wykonaj każde ćwiczenie, aż trafisz w punkt awarii. Punkt awarii jest po osiągnięciu punktu, że fizycznie nie można wykonać kolejne powtórzenie. Zapewni to, że otrzymujesz maksymalne korzyści z treningu. Słowo ostrożności-znać swoje granice. Próbując wcisnąć się poza to, co Twoje ciało jest w stanie może spowodować szkody, które można ustawić z powrotem wszystkie swoje wysiłki.

Trochę spać. Po wypracowując, Twoje mięśnie potrzebują trochę czasu, aby naprawić i to jest, kiedy rozwinąć. Jeśli nie dostajesz wystarczającej ilości odpoczynku, Twoje mięśnie nie będą w stanie leczyć się, a ty będziesz w końcu, kiedy następnym razem wypracowujesz zmęczone mięśnie.

Jak teraz widzieliście, jest to możliwe do budowania mięśni i nie jest to bardzo trudne procesu, jeśli są dedykowane i postępuj zgodnie z Radą poszedłem. Jeśli używasz tego, czego się nauczyłeś i ciężko Pracujesz w budowaniu mięśni, zauważysz, że mięśnie rosną w żadnym momencie!

About Body building 101 tworzenie rutynowych treningu

About

Digital Compliance Disclosure


We and our partners use technology such as cookies and localStorage on our site to personalise content and ads, provide social media features, and analyse our traffic. Click to consent to the use of this technology across the web or click Privacy Policy to review details about our partners and your privacy settings.
Category

Recently

Newly