Budowanie mięśni demystified z tych prostych sztuczek

Budowanie Mięśni Demystified Z Tych Prostych Sztuczek

Gdy odbywa się w bezpieczny sposób, to przyjemne do podnoszenia ciężarów. Pokochasz trening, który otrzymujesz, wyniki, które otrzymujesz, i korzyści, które czerpiesz z budowania mięśni. Pierwszą rzeczą do zrobienia jest, aby dowiedzieć się, co należy zrobić, aby wykonywać w sposób, który działa dla Ciebie. Czytaj dalej, aby uzyskać kilka sztuczek i wskazówek, które cię rozpoczną.

Nie Trenuj jednego dnia i podążaj za nim inną sesją treningową następnego. Zawsze pominąć jeden dzień, aby upewnić się, że mięśnie mają czas, że muszą się naprawiać przed pracy na nowo. Jeśli nie pozwoli im się leczyć, nie będą rozwijać się tak szybko, jak chcesz je, i może skończyć się zranić.

Podczas trudny wobec budować mięśnie masa szybko, mniejszy jest polepszyć. Mniejsze zestawy o większej wadze doda mięśnie szybciej niż zestawy. Między 8-12 powtórzeń dla każdego zestawu jest o idealnym. Daj organizmowi mnóstwo odpoczynku między procedurami treningu, aby pozwolić organizmowi leczyć. Mięśnie jest zbudowany jako mięśnie leczyć.

Posiadanie niezawodnego partnera treningowego jest bardzo ważne przy budowaniu mięśni. Ten partner może pomóc miejscu tak, że można wypompować te kilka dodatkowych powtórzeń, że nie można zrobić na własną rękę. Może również pomóc, Jeśli Twój partner treningowy jest silniejszy niż ty, ponieważ może to wcisnąć Cię do pracy jeszcze trudniej.

Wiele osób, które chcą budować mięśnie używać koktajli białkowych i zamienników posiłków. Należy jednak zauważyć, że istnieje rozróżnienie między nimi. Używanie koktajli białkowych często jako zamiennika posiłku może być niebezpieczne dla zdrowia. Pełny posiłek zawiera wiele niezbędnych składników odżywczych, które nie są zawarte w białko trzęsie. Ponadto, życie z białko trzęsie może pozostawić mięśnie miękkie, co neguje wysiłki budowania mięśni.

Jest to bardzo ważne, że stoisz prawidłowo podczas wykonywania ćwiczeń, takich jak napowietrznych prasy i kuca. Ćwiczenia te wzywam do rodzaju atletycznej postawy. Aby to osiągnąć, należy stanąć z nogami na temat szerokości ramion. Następnie lekko skieruj palce na zewnątrz, zegnij kolana i odłuż dolną plecy. Zawsze upewnij się, że oczy czekamy.

Jeśli Twoim celem jest budowanie mięśni, należy zwiększyć zużycie białka. Brak białka może prowadzić do utraty mięśni, więc ważne jest, aby utrzymać spożycie tego podstawowego bloku budowlanego dla silnych mięśni. Możliwe jest spożywanie około 1 grama białka dla każdego kilograma ważysz.

Jeśli jesteś zupełnie nowy w budowaniu mięśni, wtedy będziesz chciał zacząć powoli. Ogólnie lepiej jest dla nowych ludzi, aby rozpocząć z maszyn zamiast wolnych ciężarów. Ten typ maszyny jest idealny do uprawiania formy i zapewnienia, że nie zranić się podczas treningu.

Należy pamiętać, że nie ma jednej metody do budowania mięśni, które będą działać szybko, skutecznie, w obszarze, który naprawdę chcesz kierować. Budowanie mięśni ma pracę, i to wymaga czasu. Jeśli chcesz zobaczyć sukces, musisz wymyślić solidny plan i pozostać do niego przydzielony. Overnight historie sukcesu nie zdarzają się, jeśli chodzi o budowanie mięśni, więc należy wziąć go powoli.

Upewnij się, że zużywają odpowiednią ilość kalorii każdego dnia. Można znaleźć wiele indeksów masy ciała online, aby pomóc Ci ustalić ilość kalorii, które trzeba spożywać, aby osiągnąć swoją wagę docelową. Spróbuj użyć jednego z wielu kalkulatorów, które znajdziesz, a następnie dokonać korekty do diety w sposób odżywczo zdrowy, aby zwiększyć dzienną wartość kaloryczna.

Dodaj do swojej rutyny ćwiczenia plyometryczne. Włączenie tych ćwiczeń do rutynowych wzmocni szybko skurcz włókien w mięśniach i zwiększyć wzrost mięśni. Podobnie jak ćwiczenia balistyczne, plyometria wymaga ruchów wybuchowych. Na przykład, jeśli robisz plyometryczne push-upy, to Propel ciała w górę, usuwając ręce z podłogi, jak zakończyć ruch.

Aby pomóc w budowaniu masy mięśniowej, spróbuj mieszania się liczyć Rep. Jeśli normalnie nie 6-8 powtórzeń, spróbuj zrobić 4-6 powtórzeń. Twoje mięśnie będą zmuszone do adaptacji w inny sposób, a będziesz dać rutynowych świeże kick. W ten sposób zbudujesz masę mięśniową szybciej.

Push się ciężko podczas pracy, do punktu, w którym czujesz się jak nie można podnieść jeszcze jeden funt. Chcesz zawsze dawać maksymalny wysiłek, jeśli chcesz zobaczyć wypłatę. Ciężka praca będzie równa wynikom, którego szukasz.

Jeśli nie widzisz różnicy po kilku tygodniach intensywnego treningu, zmierzyć tłuszcz ciała. Być może Twój tłuszcz powoli przekształca się w mięśnie i nie widzisz różnicy w wadze. Jest to dobra rzecz: po zmniejszeniu tkanki tłuszczowej, będziesz w stanie budować mięśnie.

Podczas pracy w kierunku budowania masy mięśniowej, trzeba upewnić się, że masz dużo snu każdej nocy. Jeśli nie dostaniesz wystarczająco dużo snu, Twoje ciało nie będzie budować mięśnie tak szybko i istnieje potencjalne ryzyko dla Wellness. Twoje ciało potrzebuje tego snu, aby odzyskać z intensywnych ćwiczeń.

Nawet jeśli chcesz tylko odcień mięśni, ćwiczenia wzmacniające przyniesie korzyści ciała na wiele sposobów. To może zwiększyć siłę w organizmie, płuc, stawów, a nawet poczucie własnej wartości.

Możesz zachować swoje treningi świeże i wzmocnić poziom motywacji, zmieniając się rutynowych od czasu do czasu. Należy pamiętać, że nowa procedura będzie musiała trochę czasu prób i błędów w celu dostosowania jego wydajności. ZaProjektowanie skutecznej rutyny to poważna sprawa. Tak, nie odbudować całą rutynę więcej niż trzy lub cztery razy w roku.

Poczucie zdrowia jest jego własną nagrodę, i dodanie masy mięśniowej do ciała jest doskonałym sposobem, aby osiągnąć ten cel. Będziesz szczęśliwszy z postępów w kierunku fitness, jeśli dodać ćwiczenia treningu siłowego do rutynowych fitness niż jeśli po prostu zrobić ćwiczenia cardio. Jeśli wykonujesz oba rodzaje ćwiczeń regularnie, szybko zobaczysz wyniki, których szukasz.

About Budowanie mięśni demystified z tych prostych sztuczek

About

Digital Compliance Disclosure


We and our partners use technology such as cookies and localStorage on our site to personalise content and ads, provide social media features, and analyse our traffic. Click to consent to the use of this technology across the web or click Privacy Policy to review details about our partners and your privacy settings.
Category

Recently

Newly