Chcesz zdrowsze jutro wypróbuj te wskazówki od ekspertów fitness

Chcesz Zdrowsze Jutro? Wypróbuj Te Wskazówki Od Ekspertów Fitness!

Słaba kondycja może negatywnie wpłynąć na Ciebie, zarówno fizycznie, jak i emocjonalnie. Musisz zrobić wiele swoich badań, aby nie poważnie zaszkodzić sobie wypracowanie. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci zacząć od schematu fitness, który może pracować dla Ciebie i Twoich celów.

Jeśli szukasz, aby zwiększyć wytrzymałość w treningach, upewnij się, że obejmują ćwiczenia aerobowe. Oprócz spalania kalorii, ćwiczenia aerobowe, takie jak jogging, taniec i jazda na rowerze pomagają poprawić czynność płuc i serca, dzięki czemu cały układ sercowo-naczyniowy jest bardziej skuteczny w dostarczaniu tlenu do mięśni.

Jeśli dopiero zaczynasz trening, trenuj, a następnie wypij kufel koktajlu białkowego lub mleka. Według nowego badania, początkujący, którzy używali trzech zestawów sześciu ćwiczeń i wypili kufel białka natychmiast po treningu do niepowodzenia, zyskał 5 kg mięśni w ciągu zaledwie 8 tygodni.

Użyj początku sezonu Jesień TV jako szansę, aby uzyskać kształt. Mamy tendencję do spędzania dużo czasu przed telewizorem, zwłaszcza w sezonie premierowym. Zrób rozdzielczość, aby utrzymać się aktywnie podczas oglądania telewizji. Podnoszenie ciężarów, chodzić w miejscu, lub użyć roweru treningowego, podczas gdy pokaz jest włączony, podczas przerwy komercyjnej spadek i zrobić 20 pompki lub siedzieć UPS.

Bez względu na to, jaki jest Twój harmonogram, poszukaj czasu na ćwiczenia. Teraz to nie znaczy, że trzeba być w stanie zrobić to na siłownię każdego dnia. Po prostu upewnij się, że otrzymujesz trochę ruchu w każdy dzień, czy to spacer na przerwie obiadowej, bawiąc się z dziećmi w parku lub robiąc film ćwiczeń przed snem. Zobowiązać się do poruszania swoje ciało każdego dnia.

Podczas treningu siłowego lub pracy z ciężarami, staraj się utrzymać codzienny trening poniżej 60 minut. Po godzinie, Twoje ciało reaguje na ćwiczenia budowania siły poprzez produkcję nadmiernej ilości kortyzolu. Hormon ten może blokować produkcję testosteronu i może rzeczywiście osłabić zdolność organizmu do budowania i utrzymania mięśni.

Podczas jazdy na rowerze należy dążyć do utrzymania prędkości około 80 do 110 obr./min. Pozwoli to na jazdę dalej z mniejszym obciążeniem kolana i zmęczeniem. Aby obliczyć prędkość, należy policzyć, ile razy prawa noga idzie do górnej części skoku pedału w dziesięć sekund. Po obliczeniu tej liczby pomnóż przez sześć. Zapewnia to pedały obrotów.

Możesz użyć wspólnych przedmiotów gospodarstwa domowego jako wagi bez konieczności chowywać się na siłownię. Dzbanki mleczne sprawiają, że wspaniały ciężar do podnoszenia. Trzymaj dzbanek w każdej ręce i nie rzuca się w dół sali. Można również podnieść go wielokrotnie nad głową lub z boku na wprost. Będziesz powoli zacząć budować więcej siły w czasie.

Aby zapobiec urazom podczas wyciskania ławki, daj samą ławkę test, wpychając palec do poduszki stołowej. Jeśli naciskając poduszkę, możesz dotknąć drewna w ławce, przenieść do innego. Ławki, które są trudne może rzeczywiście powodować niewspółosiowość kręgosłupa, który wpływa na nerwy w ramionach i osłabia je.

Podczas jazdy na rowerze, zatrzymać się w stałym tempie. Masz zamiar zrobić sobie zmęczony, tym szybciej idziesz. Unikaj zmęczenia i buduj wytrzymałość poprzez utrzymywanie stałego i prostego tempa. Będziesz wiedzieć, czy jesteś na skraju szkody, jeśli czujesz się ciągnąć.

Spędzać dodatkowy czas na mięśnie, które wiesz, że są napięte. Mięśnie, które są już dość elastyczne potrzebują mniej opieki, aby je poluzować, ale napięte mięśnie są te, które się martwić. Poczuj każdy mięsień, którego używasz do ćwiczeń, a jeśli w ogóle czujesz się trochę napięty, pracuj je luźno przed rozpoczęciem. Nie pożałujesz.

Jeśli chcesz być lepszym graczem tenisa, zwiększyć swoją zdolność do zmiany ostrości szybko z dala do blisko. To symuluje ten sam nacisk, potrzebny do uderzyć piłkę, a następnie reagować na piłkę uderzony przez przeciwnika. Wkrótce będziesz pokonując przeciwnika z łatwością!

Jednym z głównych powodów, dla których ludzie nie kontynuują programów ćwiczeń, jest nuda. Nie ma nic tak nudnego jak chodzenie lub jogging na tej samej bieżni, dzień po dniu. Kluczem dla wielu ludzi jest różnorodność ćwiczeń. Na przykład, kilka tygodni jazdy na rowerze może nastąpić przez tydzień biegania, a następnie tydzień gry w tenisa.

Upewnij się, że masz dużo snu. Spanie jest niezbędne dla całego życia. Podczas snu, twoje ciało przechodzi naprawy, że nie może normalnie zrobić, gdy jesteś na jawie. Twoje tętno jest również obniżona, i jesteś w stanie najbardziej zrelaksowany. Jest to ważne podczas treningu.

Świetną wskazówką, aby poprawić szybkość jest podnieść lewą stopę przed sobą i dotknąć go prawą ręką, a następnie opuścić go na podłogę. Następnie podnieś prawą stopę i dotknij lewą ręką, a następnie opuść ją na podłogę. Zrób to tak szybko, jak to możliwe przez 20 sekund na raz przez pięć zestawów.

Zajęcia krokowe są szczególnie doskonałym sposobem dla kobiet, aby uzyskać dopasowanie. Zajęcia krokowe mogą kształtować uda i tyłek, region, który jest dobrze znany z tego, że jest ważny w kobiecym pięknie! Inne ćwiczenia, takie jak przysiady ciała i rzuca może również pomóc ujędrnić te mięśnie, jak również. Tułowia, rdzenia i mięśni uda są ważne dla obu płci, ponieważ zapewniają one większość zdolności podnoszenia organizmu.

Doskonałym sposobem na utrzymanie osobistej kondycji jest uprawianie jogi co najmniej raz w tygodniu. Joga obejmuje całe ciało i może zawierać wspaniałe ćwiczenia rozciągające i wzmacniające. Ta starożytna sztuka ma wiele dyscyplin, z których niektóre zapewniają niesamowity trening cardio. Promuje również sprawność umysłową i skupienie podczas uzyskiwania ciała do kształtu.

Słaba kondycja może być bardzo kłopotliwa, ale przy odrobinie pracy i trochę cierpliwości możesz się w tym poprawić. To po prostu wymaga badań i pytając lekarza, co robić i jak podejść do niego bezpiecznie, dzięki czemu można osiągnąć swoje cele fitness. Zrób sobie przysługę i spróbuj skorzystać z powyższych wskazówek, aby poprawić swoje cele fitness.

About Chcesz zdrowsze jutro wypróbuj te wskazówki od ekspertów fitness

About

Digital Compliance Disclosure


We and our partners use technology such as cookies and localStorage on our site to personalise content and ads, provide social media features, and analyse our traffic. Click to consent to the use of this technology across the web or click Privacy Policy to review details about our partners and your privacy settings.
Category

Recently

Newly