Przepisy na zdrowe drugie śniadanie

Zdrowe drugie śniadanie to dobre rozwiązanie zwłaszcza dla tych, którzy największy głód odczuwają w pierwszej części dnia. Odpowiednio skomponowane - proste i pełnowartościowe pozwala uniknąć podjadania i trzymać się diety.

Zabierając się do przygotowania swojego drugiego śniadania warto pamiętać, że zazwyczaj zabieramy je ze sobą na wynos. Świetnie zatem sprawdzą się szybkie koktajle, pieczone owsianki, fit przekąski czy naleśniki, a także dietetyczne pasty kanapkowe.

Właśnie podczas tego posiłku warto pamiętać o owocach, orzechach i naturalnym nabiale np. jogurtach czy kefirach. Wszystkie te produkty, mimo iż są zasobne w cenne składniki odżywcze, często są spożywane za rzadko lub w zbyt małej ilości.

Smacznego!

Zielony koktajl z jarmużem - fit przepis

Zielony koktajl z jarmużem Łatwe

Dzisiaj zapraszam Cię na zielony koktajl z jarmużem. Jest on szybki w przygotowaniu i może stanowić łatwe i smaczne rozwiązanie na zdrowy posiłek, gdy nie masz czasu lub ochoty na gotowanie. W dni upalne, z dodatkiem lodu to także wspaniały sposób na ochłodę. Tak więc, zapraszam do degustacji!

Sałatka z figą i serem pleśniowym

Sałatka z figą i serem pleśniowym Łatwe

Zapraszam Cię na szybką i smaczną sałatkę z figami! Przepis jest w dwóch wersjach do wyboru: nieco zdrowszej i mniej kalorycznej, czyli z serem mozzarella, a także w drugiej wersji - z serem camembert - także lekka i sycąca, dla smakoszy!

Pełnoziarniste placuszki z warzywami - przepis

Pełnoziarniste placuszki z tego co zostało! Łatwe

Proste danie z niczego - zrobisz je w 20 minut, a możesz zjeść na obiad, kolację, podwieczorek czy śniadanie! Wszystko zależy od tego jakie dodatki wybierzesz! Danie w duchu eco i vegan, więc nie tylko smaczne, ale i modne!

Wegańskie kulki mango - kokos (przepis)

Wegańskie kulki mango – kokos Łatwe

Szybkie i proste rozwiązanie na domowe, zdrowe słodycze. W końcu każdy z nas, nieważne czy #wiecznienadiecie, czy nie, ma od czasu do czasu ochotę na małe "co nieco"! Tak więc, dzisiaj smaki lata, czyli kokos i mango wraz z masłem orzechowym. Przepis jest wegański, bez cukru i pszenicy. Wybierając płatki owsiane ze specjalnym certyfikatem sprawisz, że będą także bezglutenowe. Smacznego!

Dyniowe placuszki z łososiem (przepis)

Dyniowe placuszki z łososiem Średnie

Poszukując przepisów wygodnych, zdrowych i sycących, warto wypróbować dyniowe placuszki z łososiem, które są zasobnym źródłem białka, błonnika, witamin, składników mineralnych, a także bardzo cennych kwasów omega - 3.
Smacznego i na zdrowie!

Sałatka z gruszką i kaszą orkiszową Łatwe

Dzisiejszy przepis to smaczne rozwiązanie zarówno na obiad jak i na kolację! Sprawdzi się w jadłospisie osób nie tylko na diecie! Dzięki wykorzystaniu sezonowych produktów dostarcza wielu cennych składników odżywczych, a także pomaga zadbać o ładny wygląd i szczupłą sylwetkę. Smacznego!

Lekki krem (z cukinii) na sycący obiad (przepis)

Lekki krem (z cukinii) na sycący obiad Łatwe

Letnia propozycja na delikatne, świeże i sezonowe danie z samych warzyw! Krem z cukinii to propozycja zarówno dla smakoszy, jak i dla osób będących wiecznie na diecie!

Placuszki jabłkowe dla leniuchów (przepis)

Placuszki jabłkowe dla leniuchów Łatwe

Czy poszukujesz pomysłu na szybkie śniadanie lub zdrowy lunch na słodko? Mam dla Ciebie rozwiązanie! Placuszki jabłkowe, które prezentuję Ci w dzisiejszym wpisie, nie tylko przypomną Ci słodki smak dzieciństwa, ale sprawią także, że bycie wiecznie na diecie nie będzie tak męczące!

Sałatka tabbouleh z granatem i fetą (przepis)

Sałatka tabbouleh z granatem i fetą, czyli orientalne smaki w twojej kuchni Łatwe

Pomysł na smaczną, ale i sycącą sałatkę - oto on! Sałatka tabbouleh to pełnia witamin, składników mineralnych, antyoksydantów i błonnika!

fasolowa pasta kanapkowa (przepis)

Prosty sposób na śniadanie, czyli fasolowa pasta kanapkowa Łatwe

Pasta fasolowo – śródziemnomorska jest prostym i szybkim rozwiązaniem na kanapki, a także podana z pieczywem lub w warzywami, świetnie sprawdzi się jako przekąska do filmu lub na imprezę. Dzięki temu, że składa się z wartościowych produktów, dostarcza nam cennych składników odżywczych, takich jak błonnik, witaminy i składniki mineralne. Znajdziesz tu także zdrowe białko roślinne!