Przepisy na zdrowe desery

Na deser nie zawsze mamy czas, ale jeśli wkrótce zbliża się dla Ciebie ważne święto i chcesz przygotować słodki deser w nieco zdrowszej wersji, zainspiruj się poniższymi pomysłami. Poza tym desery podobno idą prosto do serduszka, tak więc zawsze jest na nie miejsce.

Znajdziesz tu nie tylko fit desery i zdrowe podwieczorki, ale także pomysły na nieco bardziej dietetyczne przekąski. Do swojej dyspozycji masz zarówno przepisy proste i szybkie, jak i te nieco bardziej wymagające i złożone.

Pamiętaj jednak, aby desery stanowiły jedynie dodatek do twojej diety. Mimo, iż poniższe propozycje są zdrowe i dostarczają wielu cennych składników odżywczych, warto także przestrzegać odpowiedniego spożycia kalorii. A wszystko po to, aby nadmiar, nawet tych wartościowych produktów, nie przełożył się w nadmiar ciała. Tyjemy bowiem od kalorii, a nie od tego czy danie jest zdrowe czy nie.

Zielony koktajl z jarmużem - fit przepis

Zielony koktajl z jarmużem Łatwe

Dzisiaj zapraszam Cię na zielony koktajl z jarmużem. Jest on szybki w przygotowaniu i może stanowić łatwe i smaczne rozwiązanie na zdrowy posiłek, gdy nie masz czasu lub ochoty na gotowanie. W dni upalne, z dodatkiem lodu to także wspaniały sposób na ochłodę. Tak więc, zapraszam do degustacji!

Sałatka z figą i serem pleśniowym

Sałatka z figą i serem pleśniowym Łatwe

Zapraszam Cię na szybką i smaczną sałatkę z figami! Przepis jest w dwóch wersjach do wyboru: nieco zdrowszej i mniej kalorycznej, czyli z serem mozzarella, a także w drugiej wersji - z serem camembert - także lekka i sycąca, dla smakoszy!

Wegańskie kulki mango - kokos (przepis)

Wegańskie kulki mango – kokos Łatwe

Szybkie i proste rozwiązanie na domowe, zdrowe słodycze. W końcu każdy z nas, nieważne czy #wiecznienadiecie, czy nie, ma od czasu do czasu ochotę na małe "co nieco"! Tak więc, dzisiaj smaki lata, czyli kokos i mango wraz z masłem orzechowym. Przepis jest wegański, bez cukru i pszenicy. Wybierając płatki owsiane ze specjalnym certyfikatem sprawisz, że będą także bezglutenowe. Smacznego!

Placuszki jabłkowe dla leniuchów (przepis)

Placuszki jabłkowe dla leniuchów Łatwe

Czy poszukujesz pomysłu na szybkie śniadanie lub zdrowy lunch na słodko? Mam dla Ciebie rozwiązanie! Placuszki jabłkowe, które prezentuję Ci w dzisiejszym wpisie, nie tylko przypomną Ci słodki smak dzieciństwa, ale sprawią także, że bycie wiecznie na diecie nie będzie tak męczące!

Pełnoziarniste ciasto z wiśniowo – kokosowe (Przepis)

Pełnoziarniste ciasto z wiśniowo – kokosowe, czyli jak świętować będąc wiecznie na diecie? Łatwe

Przepis na proste i szybkie ciasto z wiśniami. Pomimo, iż jest to deser i smakuje jak deser, to i tak możesz go zjeść na iI śniadanie lub podwieczorek! Wszystko to za sprawą dobrego doboru produktów spożywczych pozwalających skomponować pełnowartościowy posiłek. Tak wiec cheat day nie potrzebny, jak dieta na co dzień jest tak pyszna!

Tradycyjny blok czekoladowy z malinami (przepis)

Tradycyjny blok czekoladowy, ale z malinami Łatwe

Szybka propozycja na słodkości. Tradycyjne ciasto, które właściwie robi się samo i to w 20 minut! Nie jest to niestety przepis „fit”, jednak postarałam się, aby zaprezentować go Wam ze składnikami lepszej jakości. Polecam podać ten deser z sosem malinowym! Smakuje obłędnie!

Pieczona owsianka z malinami i wanilią (przepis)

Pieczona owsianka z malinami i wanilią Łatwe

Propozycja na szybkie śniadanie dla smakoszy i wielbicieli porannych posiłków. Przepis jest prosty i szybki w wykonaniu, a także nadaje się do zjedzenia zarówno na ciepło, jak i na zimno. W zależności od doboru porcji może być rozwiązaniem na (II) śniadanie, podwieczorek i kolację.

Babeczki marchewkowe (przepis)

Babeczki marchewkowe, czyli no need to cheat Łatwe

Muffinki marchewkowe są sprzymierzeńcem postanowień noworocznych i twojej szczupłej sylwetki. Dzięki zawartości węglowodanów złożonych i błonnika dają uczucie sytości na długie godziny. Dostarczają też wielu witamin i składników mineralnych! Przepis jest całkowicie wegański, a może być także bezglutenowy.

Krem czekoladowo – mandarynkowy (przepis)

Krem czekoladowo – mandarynkowy Łatwe

Krem czekoladowy z mandarynkami jest idealnym rozwiązaniem, dla tych którzy potrzebują szybkich i prostych sposobów na zdrowe słodycze. Przepis jest bezglutenowy, bez laktozy i wegański! Jakby tego było mało, jest także przepyszny!

Świąteczne pierniczki w wersji fit! Łatwe

Lubię przepisy, gdzie wszystko można wrzucić do jednej miski, wymieszać i gotowe! Takie proste rozwiązania oszczędzają nasz czas i czynią zdrowe gotowanie rozwiązaniem dostępnym dla wszystkich zapracowanych! Tak więc, zapraszam na świąteczne i aromatyczne pierniczki w wersji fit!