Przepisy na dania z cebulą

Kokosowe curry z batatami (przepis)

Kokosowe curry z batatami Łatwe

Curry z batami to danie smaczne i aromatyczne. Dzięki obecności sporej porcji warzyw stanowi źródło wielu cennych składników odżywczych np. naturalnych przeciwutleniaczy. A z kolei dodatek brązowego ryżu zapewnia sytość na długie godziny! Znajdziesz także tu roślinne źródło białka - ciecierzycę!

Lekki krem (z cukinii) na sycący obiad (przepis)

Lekki krem (z cukinii) na sycący obiad Łatwe

Letnia propozycja na delikatne, świeże i sezonowe danie z samych warzyw! Krem z cukinii to propozycja zarówno dla smakoszy, jak i dla osób będących wiecznie na diecie!

Makaron z łososiem i fasolką szparagową (przepis)

Makaron z łososiem i fasolką szparagową Łatwe

Gdy nie masz pomysłu na szybki, a zarazem smaczny obiad, pamiętaj o daniach jednogrankowych, gdzie wszystkie składniki, możesz wrzucić na patelnię i razem przyrządzić. W wersji z fasolką, szpinakiem i pomidorkami danie, pomimo tego, że sycące, nadal ma lekki i wakacyjny charakter!

Sałatka tabbouleh z granatem i fetą (przepis)

Sałatka tabbouleh z granatem i fetą, czyli orientalne smaki w twojej kuchni Łatwe

Pomysł na smaczną, ale i sycącą sałatkę - oto on! Sałatka tabbouleh to pełnia witamin, składników mineralnych, antyoksydantów i błonnika!

Prosty sposób na … danie wegańskie (przepis)

Prosty sposób na … danie wegańskie Łatwe

Przepis dla początkujących wegan lub tych, którzy chcieliby nieco urozmaicić swój "mięsny" jadłospis! Bazuje na łatwo dostępnych składnikach, a także jest prosty i szybki w wykonaniu. Danie jest także naturalnie bezglutenowe :). Smacznego!

Prosty sposób na krewetki! (krewetki w sosie pomidorowym)

Prosty sposób na krewetki! Łatwe

Proste danie w śródziemnomorskim stylu, które sprawdzi się zarówno na obiad, jak i na kolację. Z powodzeniem możesz je przygotować na dwa dni, gdyż odgrzewane na drugi dzień, smakuje tak samo dobrze. Przepis jest naturalnie bezglutenowy i sprzyja osobom będącym wiecznie na diecie!

Makaron z sosem z groszku (przepis)

Makaron z sosem z groszku, czyli jak przetrwać zimę będąc wiecznie na diecie Łatwe

Prosty przepis na kolację lub obiad z dużą dawką warzyw i błonnika pokarmowego. Chcąc otrzymać danie bezglutenowe, wymień makaron pszenny na ryżowy lub gryczany! Jeśli natomiast nie jesz nabiału, to ser mozzarella możesz wymienić na podpieczone tofu!

Ziemniaczana zapiekanka z brokułami (przepis)

Ziemniaczana zapiekanka z brokułami Średnie

Ciepłe danie na obiad lub kolację do przyrządzenia w mniej niż godzinę. Wykorzystując świeże składniki, aktualnie dostępne w sklepach, dostarczamy sobie maksymalnie dużo składników odżywczych! Potrawa jest bezglutenowa! Danie to jest smaczne, zdrowe i sycące.

Pieczona potrawka z dynią (przepis)

Pieczona potrawka z dynią, czyli obiad na dwa dni w 30 minut! Łatwe

Potrawka z pieczoną dynią została tak skomponowana, aby dać Ci uczucie sytości na długie godziny! Dodatek aromatycznych przypraw wprawi Cię w radosny nastrój i pomoże się rozgrzać w chłodne jesienne wieczory. Propozycja tego dania jest pełna cennych składników odżywczych takich jak błonnik pokarmowy, witaminy, składniki mineralne, białko, węglowodany złożone i zdrowe, nienasycone kwasy tłuszczowe. Danie jest także bezglutenowe, a po drobnej modyfikacji, może być także bezmleczne.

Zupa pomidorowa z ananasem (przepis)

Pomidorowa zupa na pożegnanie lata Łatwe

Wegańskie rozwiązanie na chłodne wieczory! Smak soczystych pomidorów przypomni Ci słoneczne, letnie dni, a roślinne białko pomoże zostać sytą na długie (już prawie) jesienne wieczory! Jedna porcja zupy z mojego przepisu dostarczy Ci 1/3 zalecanej ilość błonnika!