Przepisy na dania z czosnkiem

Sałatka z awokado i domowymi nachosami (przepis)

Sałatka z awokado i domowymi nachosami Łatwe

Szybka i kolorowa sałatka z awokado i domowymi nachosami. To idealne rozwiązanie na lunch, obiad lub kolację. Mam nadzieję, że danie to przypadnie Ci do gustu nie tylko dlatego, że jest zdrowe, ale także smaczne!

Pełnoziarniste placuszki z warzywami - przepis

Pełnoziarniste placuszki z tego co zostało! Łatwe

Proste danie z niczego - zrobisz je w 20 minut, a możesz zjeść na obiad, kolację, podwieczorek czy śniadanie! Wszystko zależy od tego jakie dodatki wybierzesz! Danie w duchu eco i vegan, więc nie tylko smaczne, ale i modne!

Buddha Bowl (przepis)

Buddha bowl – roślinny bowl „oczyszczający” Łatwe

Duża porcja świeżych i soczystych warzyw podana wraz z aromatycznymi i rozgrzewajacymi ziołami. Danie jest wegańskie i może być także bezglutenowe.

Prosty sposób na … danie wegańskie (przepis)

Prosty sposób na … danie wegańskie Łatwe

Przepis dla początkujących wegan lub tych, którzy chcieliby nieco urozmaicić swój "mięsny" jadłospis! Bazuje na łatwo dostępnych składnikach, a także jest prosty i szybki w wykonaniu. Danie jest także naturalnie bezglutenowe :). Smacznego!

Prosty sposób na krewetki! (krewetki w sosie pomidorowym)

Prosty sposób na krewetki! Łatwe

Proste danie w śródziemnomorskim stylu, które sprawdzi się zarówno na obiad, jak i na kolację. Z powodzeniem możesz je przygotować na dwa dni, gdyż odgrzewane na drugi dzień, smakuje tak samo dobrze. Przepis jest naturalnie bezglutenowy i sprzyja osobom będącym wiecznie na diecie!

Prosty sposób na kurczaka! (kurczak w pesto)

Prosty sposób na soczystego kurczaka! Łatwe

Jak przygotować kurczaka, żeby nie był suchy, smutny i bez smaku? Moja propozycja to kurcze smażone z makaronem razowym i pesto! Szybka i łatwa propozycja na smaczny i zdrowy obiad.

Pasta z pieczonego dorsza z ziemniakami i koperkiem (przepis)

Pasta z pieczonego dorsza z ziemniakami i koperkiem Łatwe

Co więc powiesz na kolejną propozycję śniadania, którą robisz dzień wcześniej, a rano wyjmujesz pyszną i gotową😍 ... pastę z dorsza?
Jest on źródłem jedno i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych (to są te zdrowe tłuszcze!), pełnowartościowego i lekkostrawnego białka, a także jodu, cynku i selenu. Danie jest bezglutenowe i wegetariańskie! Bez sztucznych dodatków i cukru, a za to ze świeżych i pysznych warzyw. 🌱