Przepisy na dania z masłem orzechowym

Masło orzechowe to świetne rozwiązanie jeśli poszukujesz dobrego „comfort food”! Taki produkt jest nie tylko smaczny, ale także zdrowy! Pamiętaj jednak, aby wybierać masło orzechowe 100%, a jeśli masz dobry blender, przygotuje je w domu z namoczonych orzechów.

Jako wielbicielka smakowitych i dietetycznych rozwiązań, przygotowałam kilka przepisów na fit przekąski z masłem orzechowym. Z tym produktem możesz przyrządzić zdrowe ciasteczka i śniadaniowe owsianki.

Masło orzechowe to dobry dodatek do zdrowego śniadania. Jeśli pomijasz ten posiłek, to może właśnie masło orzechowe pomoże Ci się do niego przekonać! Pamiętaj jednak, że jest ono dosyć kaloryczne - jedna łyżka (25 g) dostarcza 145 kcal! Szczęśliwe są to te zdrowe kalorie – pochodzące głównie z białka i tłuszczów roślinnych. Niemniej jednak nadal warto pamiętać o kontroli ilości! 😊 A więc, zapraszam Cię na fit przepisy z masłem orzechowym. Znajdziesz je poniżej!

Wegańskie kulki mango - kokos (przepis)

Wegańskie kulki mango – kokos Łatwe

Szybkie i proste rozwiązanie na domowe, zdrowe słodycze. W końcu każdy z nas, nieważne czy #wiecznienadiecie, czy nie, ma od czasu do czasu ochotę na małe "co nieco"! Tak więc, dzisiaj smaki lata, czyli kokos i mango wraz z masłem orzechowym. Przepis jest wegański, bez cukru i pszenicy. Wybierając płatki owsiane ze specjalnym certyfikatem sprawisz, że będą także bezglutenowe. Smacznego!

Pieczona owsianka z masłem orzechowym (przepis)

Pieczona owsianka z masłem orzechowym Łatwe

Świetne rozwiązanie na wszystkie zabiegane poranki, a także II śniadania, na które nie masz czasu. Wystarczy wieczorem wymieszać dokładnie wszystkie składniki i wstawić do piekarnika.