Przepisy na dania z płatkami owsianymi

Płatki owsiane to ważny element zdrowej diety. Dostarczają one wielu witamin i składników mineralnych, a także błonnika pokarmowego, który reguluje pracę przewodu pokarmowego. To właśnie płatki owsiane stanowią doskonałą bazę zdrowych i dietetycznych posiłków. Jak przemycić je do swojej diety?

Płatki owsiane przydadzą się na przykład do skomponowania fit przekąsek i zdrowych, domowych deserów. Co powiesz na pieczone owsianki? Smakują jak ciastka, a są idealnym przykładem zdrowego i pełnowartościowego śniadania!

Wśród moich przepisów znajdziesz także inne pomysły na dania skomponowane właśnie z płatków owsianych. Mam nadzieję, że znajdziesz przepis na danie, które przypadnie Ci do gustu!

Masz ochotę więcej? Wypróbuj dania z płatkami jaglanymi!

Zielony koktajl z jarmużem - fit przepis

Zielony koktajl z jarmużem Łatwe

Dzisiaj zapraszam Cię na zielony koktajl z jarmużem. Jest on szybki w przygotowaniu i może stanowić łatwe i smaczne rozwiązanie na zdrowy posiłek, gdy nie masz czasu lub ochoty na gotowanie. W dni upalne, z dodatkiem lodu to także wspaniały sposób na ochłodę. Tak więc, zapraszam do degustacji!

Pełnoziarniste placuszki z warzywami - przepis

Pełnoziarniste placuszki z tego co zostało! Łatwe

Proste danie z niczego - zrobisz je w 20 minut, a możesz zjeść na obiad, kolację, podwieczorek czy śniadanie! Wszystko zależy od tego jakie dodatki wybierzesz! Danie w duchu eco i vegan, więc nie tylko smaczne, ale i modne!

Wegańskie kulki mango - kokos (przepis)

Wegańskie kulki mango – kokos Łatwe

Szybkie i proste rozwiązanie na domowe, zdrowe słodycze. W końcu każdy z nas, nieważne czy #wiecznienadiecie, czy nie, ma od czasu do czasu ochotę na małe "co nieco"! Tak więc, dzisiaj smaki lata, czyli kokos i mango wraz z masłem orzechowym. Przepis jest wegański, bez cukru i pszenicy. Wybierając płatki owsiane ze specjalnym certyfikatem sprawisz, że będą także bezglutenowe. Smacznego!

Dyniowe placuszki z łososiem (przepis)

Dyniowe placuszki z łososiem Średnie

Poszukując przepisów wygodnych, zdrowych i sycących, warto wypróbować dyniowe placuszki z łososiem, które są zasobnym źródłem białka, błonnika, witamin, składników mineralnych, a także bardzo cennych kwasów omega - 3.
Smacznego i na zdrowie!

Pieczona owsianka z malinami i wanilią (przepis)

Pieczona owsianka z malinami i wanilią Łatwe

Propozycja na szybkie śniadanie dla smakoszy i wielbicieli porannych posiłków. Przepis jest prosty i szybki w wykonaniu, a także nadaje się do zjedzenia zarówno na ciepło, jak i na zimno. W zależności od doboru porcji może być rozwiązaniem na (II) śniadanie, podwieczorek i kolację.

Babeczki marchewkowe (przepis)

Babeczki marchewkowe, czyli no need to cheat Łatwe

Muffinki marchewkowe są sprzymierzeńcem postanowień noworocznych i twojej szczupłej sylwetki. Dzięki zawartości węglowodanów złożonych i błonnika dają uczucie sytości na długie godziny. Dostarczają też wielu witamin i składników mineralnych! Przepis jest całkowicie wegański, a może być także bezglutenowy.

Sezonowa owsianka z pieczoną dynią i malinami (przepis)

Sezonowa owsianka z pieczoną dynią i malinami Łatwe

Owsianka z pieczoną dynią i malinami jest idealnym rozwiązaniem na śniadanie lub podwieczorek. W zależności od tego jakie składniki wybierzesz, to danie może być wegańskie! Jest to moje sezonowe rozwiązanie, które (mam nadzieję) pozytywnie nastroi Cię na jesień! 🍂🍂🍂

Szarlotka (przepis)

Szarlotka Średnie

Szukasz słodkiego rozwiązania na jabłka? Mam dla Ciebie jedno! Szarlotka! Ta z mojego przepisu jest jest trochę inna, zdrowsza, niż jej klasyczna wersja, ale nadal ma pyszny domowy smak!

Domowe zdrowe musli (przepis)

Musli godne prawdziwego globtrotera! Łatwe

Zestaw ratunkowy bez cukru, glutenu i niezdrowego tłuszczu! Idealne rozwiązanie, aby zjeść zdrowy posiłek w podróży i nie obawiać się o jakość lub smak posiłku :) Nadaje się do zabrania w plecaku i nie psuje się!