Przepisy na dania z pomidorami

Pomidory znane są z tego, że w towarzystwie sera występują na kanapkach. Wielu z nas kojarzy je także z sos pomidorowym na pizzy i zupą pomidorową. Ale, jak się okazuje, to warzywo ma do zaoferowania znacznie więcej! Jeśli chcesz zmienić nawyki żywieniowe, swoje lub twojej pociechy, na zdrowsze, wypróbuj moje fit przepisy z pomidorem!

Poniżej znajdziesz cały szereg zdrowych dań, w których nie tylko inspiruję się kuchnią włoską, ale staram się przemycić pomidory pod wieloma postaciami: świeże, gotowane czy pieczone. Znajdziesz tu także potrawy z pomidorami suszonymi. Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Ci do gustu! A jeśli poszukujesz jeszcze więcej inspiracji na zdrowe i smaczne dania, zajrzyj do pozostałych kategorii. Znajdziesz tam wiele ciekawych inspiracji na szybkie posiłki. Co powiesz na dania ze szpinakiem?

Zapiekanka z bakłażanem i ziemniakami - przepis

Zapiekanka z bakłażanem Średnie

Zapiekanka z bakłażanem to nieco zdrowsza wersja tradycyjnej, włoskiej Parmigiany di melanzane. Nieco odchudzona, w wersji fit, ale nadal pełna smaku! Przepis ten to bardzo dobra propozycja na obiad czy kolację. Wypróbuj ten przepis i daj mi znać czy Ci smakowało.

Sałatka z awokado i domowymi nachosami (przepis)

Sałatka z awokado i domowymi nachosami Łatwe

Szybka i kolorowa sałatka z awokado i domowymi nachosami. To idealne rozwiązanie na lunch, obiad lub kolację. Mam nadzieję, że danie to przypadnie Ci do gustu nie tylko dlatego, że jest zdrowe, ale także smaczne!

Faszerowane awokado (przepis)

Faszerowane awokado Średnie

Jeśli potrzebujesz nieco urozmaicenia w swojej kuchni to właśnie faszerowane awokado może być odpowiedzią na twoje potrzeby! Przygotowane ze zdrowych i wartościowych składników zapewni Ci nie tylko doznania smakowe, ale także pomoże w przestrzeganiu zdrowej i prawidłowo zbilansowanej diety!

Makaron z łososiem w sosie pomidorowym (przepis)

Sana cucina italiana, czyli makaron z łososiem w sosie pomidorowym Łatwe

Proste i szybkie danie z kuchni włoskiej na obiad lub kolację. Jest to zdrowe rozwiązanie, nie tylko dla tych, którzy są wiecznie na diecie! Danie to dostarcza dużej ilości białka, węglowodanów złożonych i błonnika pokarmowego. Sprzyja zatem utrzymaniu szczupłej i zgrabnej sylwetki. A obecne tu także zdrowe nienasycone kwasy tłuszczowe i czosnek świetnie wspomogą odporność.

Makaron z łososiem i fasolką szparagową (przepis)

Makaron z łososiem i fasolką szparagową Łatwe

Gdy nie masz pomysłu na szybki, a zarazem smaczny obiad, pamiętaj o daniach jednogrankowych, gdzie wszystkie składniki, możesz wrzucić na patelnię i razem przyrządzić. W wersji z fasolką, szpinakiem i pomidorkami danie, pomimo tego, że sycące, nadal ma lekki i wakacyjny charakter!

Sałatka tabbouleh z granatem i fetą (przepis)

Sałatka tabbouleh z granatem i fetą, czyli orientalne smaki w twojej kuchni Łatwe

Pomysł na smaczną, ale i sycącą sałatkę - oto on! Sałatka tabbouleh to pełnia witamin, składników mineralnych, antyoksydantów i błonnika!

Prosty sposób na … danie wegańskie (przepis)

Prosty sposób na … danie wegańskie Łatwe

Przepis dla początkujących wegan lub tych, którzy chcieliby nieco urozmaicić swój "mięsny" jadłospis! Bazuje na łatwo dostępnych składnikach, a także jest prosty i szybki w wykonaniu. Danie jest także naturalnie bezglutenowe :). Smacznego!

Indyk w sosie teriyaki (przepis)

Indyk w sosie teriyaki Łatwe

Przepis na szybki i smaczny obiad, a już zwłaszcza posiłek potreningowy! W tej wersji nie zawiera mleka i glutenu, jest więc bezpieczny dla niemal wszystkich!

Marchewkowa potrawka z kurczakiem i orzechami (przepis)

Marchewkowa potrawka z kurczakiem i orzechami Łatwe

Rozgrzewająca potrawka z kurczakiem, marchewką i orzechami jest idealna na chłodne, jesienne wieczory. Jest to przepis naturalnie bezglutenowy.

Zupa pomidorowa z ananasem (przepis)

Pomidorowa zupa na pożegnanie lata Łatwe

Wegańskie rozwiązanie na chłodne wieczory! Smak soczystych pomidorów przypomni Ci słoneczne, letnie dni, a roślinne białko pomoże zostać sytą na długie (już prawie) jesienne wieczory! Jedna porcja zupy z mojego przepisu dostarczy Ci 1/3 zalecanej ilość błonnika!