Przepisy na dania z ryby

Prosty sposób na rybę! Łatwe

Jest to przepis na szybki i zdrowy obiad. W wersji bezglutenowej zamień kaszę jęczmienną na kaszę gryczaną. Spożywanie ryb przynajmniej raz w tygodniu jest bardzo ważne. Stanowią one źródło białka, jodu, witaminy D i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych. Zwłaszcza zimą cierpimy na niedobór witaminy D, dlatego warto zadbać o jej dostarczenie wraz dietą!

Pasta z pieczonego dorsza z ziemniakami i koperkiem (przepis)

Pasta z pieczonego dorsza z ziemniakami i koperkiem Łatwe

Co więc powiesz na kolejną propozycję śniadania, którą robisz dzień wcześniej, a rano wyjmujesz pyszną i gotową😍 ... pastę z dorsza?
Jest on źródłem jedno i wielonienasyconych kwasów tłuszczowych (to są te zdrowe tłuszcze!), pełnowartościowego i lekkostrawnego białka, a także jodu, cynku i selenu. Danie jest bezglutenowe i wegetariańskie! Bez sztucznych dodatków i cukru, a za to ze świeżych i pysznych warzyw. 🌱

Dorsz w sosie bazyliowo - orzechowym (przepis)

Dorsz w sosie bazyliowo – orzechowym Łatwe

Propozycja dania, które jest lekkie i sycące. Wypróbuj ten przepis, aby przemycić do swojego jadłospisu rybę w pysznym wydaniu.