Przepisy na dania ze szpinakiem

Szpinak to produkt na 6 z plusem! Stanowi on źródło wielu cennych substancji odżywczych. Znajdziesz tu błonnik, wapń, żelazo i magnez! Warzywo to jest także świetnym źródłem beta – karotenów, czyli prowitaminy A.

Szpinak jako jedno z najzdrowszych warzyw, powinno wchodzić w skład produktów, które tworzą podstawy naszej diety! Z jego wykorzystaniem możesz przyrządzić dania nie tylko „fit”, ale i smaczne!

Do moich ulubionych potraw ze szpinakiem należą sałatki, potrawki i koktajle, ale są i tacy, którzy ze szpinaku robią także desery! Bo jak się okazuje, odpowiednio przygotowany nie smakuje źle, powiem więcej! Może być nawet bardzo smaczny!

Tak więc nie wahaj się i wypróbuj moje zdrowe przepisy na dania ze szpinakiem! A jeśli poszukujesz więcej dietetycznych inspiracji, sprawdź potrawy z selerem! Okazuje się, że ten produkt to kolejny sprzymierzeniec w walce o zdrową i smaczną dietę!

Sałatka z figą i serem pleśniowym

Sałatka z figą i serem pleśniowym Łatwe

Zapraszam Cię na szybką i smaczną sałatkę z figami! Przepis jest w dwóch wersjach do wyboru: nieco zdrowszej i mniej kalorycznej, czyli z serem mozzarella, a także w drugiej wersji - z serem camembert - także lekka i sycąca, dla smakoszy!

Sałatka z gruszką i kaszą orkiszową Łatwe

Dzisiejszy przepis to smaczne rozwiązanie zarówno na obiad jak i na kolację! Sprawdzi się w jadłospisie osób nie tylko na diecie! Dzięki wykorzystaniu sezonowych produktów dostarcza wielu cennych składników odżywczych, a także pomaga zadbać o ładny wygląd i szczupłą sylwetkę. Smacznego!

Lekki krem (z cukinii) na sycący obiad (przepis)

Lekki krem (z cukinii) na sycący obiad Łatwe

Letnia propozycja na delikatne, świeże i sezonowe danie z samych warzyw! Krem z cukinii to propozycja zarówno dla smakoszy, jak i dla osób będących wiecznie na diecie!

Pieczona potrawka z dynią (przepis)

Pieczona potrawka z dynią, czyli obiad na dwa dni w 30 minut! Łatwe

Potrawka z pieczoną dynią została tak skomponowana, aby dać Ci uczucie sytości na długie godziny! Dodatek aromatycznych przypraw wprawi Cię w radosny nastrój i pomoże się rozgrzać w chłodne jesienne wieczory. Propozycja tego dania jest pełna cennych składników odżywczych takich jak błonnik pokarmowy, witaminy, składniki mineralne, białko, węglowodany złożone i zdrowe, nienasycone kwasy tłuszczowe. Danie jest także bezglutenowe, a po drobnej modyfikacji, może być także bezmleczne.